10/2/09

Ένας κανονικός τύπος

Έπρεπε να το κάνω τελικά, ήταν σωστή σκέψη.
Δεν έπρεπε να έχω τόσον καιρό ενδοιασμούς.
Αλλά κι ο κύριος Β. πολύ καλός άνθρωπος, με έκανε
να νιώσω πολύ άνετα. Με δέχτηκε και με ρώτησε για όλους.

Τα καθήκοντά μου απλά, μου τα εξήγησε όλα.
Κυρίως γραφείο αλλά κι εξωτερικές δουλειές, θα μείνει
εννοείται ευχαριστημένος, όταν χρειάζεται δουλεύω σκληρά.
Μόνο που οι άλλοι με κοίταζαν με μισό μάτι - θα περίμεναν
φαίνεται κανένα δικό τους.
Αλλά δε μου καίγεται καρφί, όλοι έτσι δουλεύουν.
Εγώ θ΄ αλλάξω τον κόσμο;

Οπότε λέω σιγά σιγά να αρχίσω να φτιάχνω τη ζωή μου:
να ψάξω για καλύτερο σπίτι, ν΄ αλλάξω το παλιό μου αμάξι,
να φορέσω κάνα ρούχο της προκοπής...
Ως και διακοπές στο εξωτερικό μη σου πω ότι θα πάω.

Με περιμένει από δω κι εμπρός μια εντελώς καινούρια ζωή.





15 σχόλια:

  1. Μπράβο καμάρι μου!
    Αντε και με μια καλή κοπέλα με προίκα, νοικοκυρα, να σου μαγειρευει γιουβαρλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα μην τα λες αυτά τα πράματα, θαρχίσω να ζηλεύω...

    Θα ήθελα επίσης να αναγγείλω στους αγαπητούς μας αναγνώστας (ξέρετε ποιοι είστε) ότι ακολουθούν τέσσερα ακόμη επεισόδια με σχετικές απόπειρες ψυχογραφίας άλλων τυπικών Τύπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψυχοραφίας φαντάζομαι ήθελες να γράψεις αγαπητέ σεναριογράφε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε πέστο και ψυχομηχανορραφίας άμα σ΄αρέσει. Τι ήθελα να πω το κατάλαβες.

    Το σεναριογράφος κολλάει μάλλον στο ότι δεν είναι και τόσο «ποιητικό» το κείμενο; Δεν πειράζει, μια χαρά διαβάζεται κι έτσι, παραλαβαίνω τα βραβεία κάποια άλλη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτη ψήφος για το βραβείο Α ανδρικού ρόλου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ελπίζω να μη δέχτηκες τον τίτλο του σεναριογράφου γιατί θα αρχίσω να ρωτάω τι απέγινε ο κανονικός τύπος τελικα ;Ρ

    πολύ όμορφο, μπράβο.. περιμένουμε και τα ακόμη τέσσερα επεισόδια με τις απόπειρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και φαντάζομαι ότι το καινούριο αμάξι κλπ θα τα αγοράσει με πιστωτική κάρτα έτσι; (περιμένω κι εγώ τη συνέχεια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. x-ray: Σε ευχαριστώ καλή μου, είσαι πάρα μα πάρα πολύ ευγενική κοπελιά. Μείνε συντονισμένη. :)

    oblivion: κοίτα να δεις, το φιλοσόφησα. Γιατί να μην αποδεχτείς ένα τίτλο δηλαδή, ντροπή είναι; Βάλτον εκεί να υπάρχει και πού ξέρεις τι σου ξημερώνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί ρε Χ.Ζ. μας την λες?
    Κι εγώ κανονικός τύπος είμαι. ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟΣ!
    (Χ-ray έχω τρεις πιστωτικές.)
    Κακό είναι δηλαδής?

    P.S. Nα γράψεις για δικηγορους ή γιατρους να κάνεις και κανα σίριαλ στο T.V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kanonike type, κακό δεν είναι, βγάλε και 13 αν θέλεις, εσύ πληρώνεις. Για αυτό είναι οι τράπεζες, να σου δανείζουν και να σου τα παίρνουν (με το πολύ παραπάνω). Εάν σου αρέσει, με γεια σου και χαρα σου, απολαυσέ το. Αυτό για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Opa!opa! polu fora pires...
    Eisai kanonikos ontos i mipos eisai sumbasiouxos? Giati i periptosi sou pio polu gia to deutero mou kanei. Kai ksereis... i oikonomia pernaei krisi...
    Kala to pas pantos... alla ama thes na grapseis kai ti sunexeia biasou.

    Kounoupidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kounoupidi συγγνώμη που ρωτάω αλλά εκτος από την κηπουρική με τι άλλο ασχολείσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάζευε τίτλους κι ας είν' και ρόδες.
    Έτσι μας έμαθε η μεταπασόκνεοδημο-κρατική ζωή. Ταλέντο χωρίς σύνορα θα πω. Περιμένω τον επόμενο "τύπο"...

    Υ.Γ.: Ο Δάσκαλος όρισε καινούργια κατηγορία μουσικής προς αποφυγή.

    Ραντεβού στο Βερολίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kanonike Type δε στην είπα νομίζω...Ολόκληρο ποίημα έγραψα για την αφεντιά σου! Κι εσύ για ευχαριστώ, κοίτα τι έγραψες: «PS...»

    Γειας x-ray με τα ωραία σου!

    mamma: Φοβάμαι πως όλοι μας το χουμε σκεφτεί κάποια μικρούλα στιγμή...

    Kounoupidi άσχετο, αλλά αν υπέγραφες «κρεμμύδι» δε θα υπήρχες, τόσα που έχω φάει τελευταία...
    Πάντως έχεις δίκιο εδώ που τα λέμε. Άμα καταρρεύσει το σύστημα, θα καταρρεύσουν και τα κείμενα...Ας ανασκουμπωθούμε.

    Juanito...θα σε πνίξω με τα ίδια σου τα πόδια! Αλητήριε! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή