24/6/09

ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ (1η ΑΝΑΦΟΡΑ)

Άργησα πάλι να σηκωθώ απ’ το κρεβάτι. Είναι σίγουρα μετά τις 12. Το νιώθω απ’ τη ζέστη που μ’ έχει περιβάλλει κι απ’ τη ζαλάδα που προκαλούν οι πολλές ώρες ύπνου. Η μέση μου με πονά εξ αιτίας του στρώματος που δεν το υποφέρω και δεν με υποφέρει ούτε κι αυτό, άλλο πια. Σχέση μίσους που διαιωνίζεται σ’ αυτό το σκοτεινό δωμάτιο. Ίσως να ‘ναι κι αυτό αιτία για το πρόβλημά μου, ότι δηλ. αργώ να ξυπνήσω. Ίσως να ‘ναι και δικαιολογία. Θα μπορούσα φερ’ ειπείν να ανοίγω τα πατζούρια έτσι ώστε να με βρίσκει ο ήλιος απ’ το πρωί κι όχι να με ψάχνει πολιορκώντας την σκοτεινιά μου μέχρι τις δώδεκα κάθε μεσημέρι. Όπως και να χει δυσκολεύομαι ν’ αλλάξω την κατάσταση. Την οποιαδήποτε κατάσταση μου συμβαίνει. Ένα πρόβλημα που το είχα από μικρός, που άργησα να το συνηδειτοποιήσω κι όταν έγινε μέρος της συνήδησής μου, είχα ήδη βολευτεί μ’ αυτό. Αν κάτι πήγαινε καλά τότε είχε καλώς, αν όχι τότε γρίνιαζα και δεν μ’ άρεσε αλλά το άφηνα να αλλάξει μόνο του.
Σήμερα το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Είναι από το κρασί, την πολύ φασαρία που γινόταν στο καφενείο, τα άσχημα όνειρα που ταλαιπωρούν τον ύπνο μου, την πολύ ανάλυση που κάνω για τα θέματα που μ’ αφορούν ή μήπως απ’ την κακή μου διάθεση; Η απάντηση δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δωθεί. Το σίγουρο είναι πως ανάλογα την διάθεσή μου οποιαδήποτε απ’ τις επιλογές μπορεί να θεωρηθεί απάντηση. Αν νιώθω π.χ. έντονη την ανάγκη της σκληρής αυτοκριτικής τότε σίγουρα θα πω ότι φταίει η κακή μου διάθεση, αν θέλω να είμαι φυγόπονος μάλλον θα βρω φταίχτη το κρασί ενώ αν γίνω αντικειμενικά λογικός θα προτιμήσω έναν συνδυασμό υποθέσεων πιστεύοντας ότι και πάλι δεν θα μπορώ να είμαι σίγουρος. Συνήθως βέβαια δεν με ταλαιπωρούν πονοκέφαλοι και κατά γενική ομολογία δεν έχω ενοχλήσεις πέραν της μέσης για την οποία σίγουρα ευθύνεται το στρώμα. Ίσως η κακή ζωή και η κακή διάθεση να έχουν αρχίσει να προκαλούν διάφορα σωματικά προβλήματα. Ποιος ξέρει. Μα να πάλι, ξανά το έριξα στις υποθέσεις και τις αναλύσεις. Οι πολλές ώρες μοναξιάς έχουν επηρεάσει το μυαλό μου και γυρίζει συνέχεια γύρω από την κάθε ανούσια λεπτομέρεια προσπαθώντας να φτάσει σε κάποιο βάθος. Κι είναι στιγμές που γίνεται σαν τρυπάνι να φτάσει στα βάθη του εγκεφάλου αντανακλώντας τον πόνο στα μηνίγγια μου. Κι όσο περισσότερο είναι ανούσια όλη αυτή η διαδικασία τόσο πιο πολύ αφόρητο είναι το τρύπημα. Τότε φωνάζω από μέσα μου
«μείνε στην επιφάνεια»
«μην με τρελαίνεις. Φτάνει»
Είναι εκείνες οι στιγμές που υποπτεύομαι ότι το μυαλό μου κινείται αυτόνομα κι ότι δεν μπορώ να το ελέγξω. Κι ακόμα κάτι πιο σκοτεινό και επικίνδυνο, ότι το μυαλό όποτε θελήσει κάθεται φρόνιμα στη θέση του και λειτουργεί κανονικά δίνοντάς μου την ψευδαίσθηση ότι κυριαρχώ πάνω του κι όποτε τ’ αποφασίσει ακολουθεί τα δικά του μονοπάτια. Μην έχοντας όμως δεύτερο σώμα γι’ αυτές τις περιπτώσεις συμπαρασύρει το δικό μου στις περίεργές του εξερευνήσεις.
Είμαι στην κουζίνα, κατεβάζω δυο τρία ποτήρια γάλα, προσπαθώντας ακόμα να συνέλθω όταν βλέπω τρεις κατσαρίδες ανάσκελα στο πάτωμα. Το φάρμακο έκανε τη δουλειά του, σκέφτηκα. Θα τις εξοντώσω όλες κι ότι άλλο μίασμα πλησιάσει αυτό το σπίτι, είπα φωναχτά μαζεύοντάς τες. Όταν βγήκα έξω να τις ρίξω στον κάδο είδα μια γυναίκα στο απέναντι μπαλκόνι να με κοιτάζει με κάποια επιθετικότητα αλλά και συγκατάβαση συνάμα. Και πάλι ήταν σαν να μην κοιτάζει εμένα, μα σαν να έβλεπε πιο πέρα αλλά και πουθενά και το πρόσωπο της πρόδιδε ένα πλάσμα φιλάσθενο κι αδύναμο. Είναι τρελή άκουσα να λέει πριν δυο μέρες κάποια γειτόνισσα. Μάλιστα η τρελή της γειτονιάς μένει απέναντί μου.

συνεχίζεται

19 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΠΩΣ Η ΤΡΕΛΗ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ!ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΑ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ Κ ΟΧΙ Η ΦΡΟΝΗΣΗ.ΠΩΣ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕ ΔΗΛΑΔΗ,ΑΝ ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΚΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΜΙΛΟΣΕΒΙΤΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν έπαιζε ο λυκουρέζος σκάκι με τον μιλόσεβιτς θα έγραφα τόμους από μπαρουτοκαπνισμένη νομική βιβλιογραφία ή θα έκανα παρέα με τον μπρετόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και γιαί όχι. μπορεί απλά να παρακολουθούσες τη παρτίδα με ξεκάθαρα αισθήματα υποστήριξης προς τον δεξιό παίχτη.

    πρτφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. OTAN ΛΕΣ "ΔΕΞΙΟ ΠΑΙΧΤΗ",ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΝΝΟΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και γιατί τον δεξιό; μου τη λες και καλά; να δημιουργήσεις υποψίες ότι είμαι δεξιός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωπα, μια χαρά ήμουν διαβάζοντας το κείμενο σου μέχρι που έφτασα στα σχόλια και στη ρετσινιά του δεξιού. Αυτομάτως από τα γέλια ξέχασα όλα όσα ήθελα να γράψω.

    Άντε, να μερικά που ξαναθυμήθηκα. Εσωτερικό κείμενο, μου άρεσε, το μυαλό μου έκανε παρόμοιες πουστιές, υπομονή, προτείνω άμεση αλλαγή στρώμα.

    Καλό καλοκαίρι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σ' ευχαριστώ mama.πάντως μην εξαφανιστείς το καλοκαίρι γιατί η ιστορία έχει και συνέχειες. όσο για τη δεξιά μάλλον ατυχές σχόλιο ήταν απ' την μεριά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού είσαι δεξιός ρε Carnellio, μην τους το κρύβεις για εμπορικούς -καθαρά- λόγους. Μην το παίζεις κι άτυχος κιόλας να σε λυπηθούμε.
    Ένα έχω να σου πω τελικά φίλε:
    Με αηδιάζεις.

    Έχε χάρη που θέλω κι εγώ να διαβάσω τις συνέχειες του Σκύλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τυχαία, τυχαία το είπα.

    μη σου πω οτι με έβαλε ο χ.ζ. να το πω. αυτός κάτι ξέρει. εγω τον εμπιστεύομαι.

    πρτφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γνωρίζω πολλούς δεξιούς που το κρύβουν και δε μου αρέσει. Γιατί δλδ οι πασόκοι και οι αριστεροί όχι μόνο δεν το κρύβουν αλλά το λένε και με περηφάνεια; αφού όλοι τα ίδια χάλια είναι. Ή μήπως μερικές πουτάνες είναι περισσότερο πουτάνες από τις άλλες;

    Δεξιός αριστερός σκασίλα μου! Γράψε τη συνέχεια του σκύλου και σε κρίνουμε μετά :-P [αυταρχικό ακούστηκε αυτό ακόμα και σε μένα που με έχω συνηθήσει]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητό πρτφ επειδή με ανέφερες θα απαντήσω. Καλά τα υπονοούμενα, αλλά αν ο σκοπός τους (ακόμα και το χιούμορ) δεν είναι ξεκάθαρος δε μ΄αρέσουν. Τουλάχιστον με βάζουν να υποψιάζομαι πράματα από το πουθενά. Αν θες να θίξεις κάτι άλλο (όπως με έβαλες να νομίζω δηλαδή) πες το καθαρά, να το λύσουμε το θέμα.

    Mamma αυτό που είπα για τον Carnellio είναι ...φυσικά...καλαμπούρι!........!$#%#$^%&

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αγαπητέ χ.ζ., δεν έχουμε να θίξουμε τίποτα. το σχόλιο σου με προσέβαλε τα μάλα. δε θα ξαναπατήσω εδώ. οι δρόμοι μας χωρίζουν ____

    πρτφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @χ.ζ.
    το καλαμπούρι το δικό σου το είχα καταλάβει... ;)

    υγ. σόρρυ κιόλας που ανακατεύτηκα
    υγ1. περιμένω τη συνέχεια του σκύλου με ανυπομονησία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητό πρτφ
    σε σέβομαι και δε θα σε προσέβαλλα. Με παρεξήγησες όπως και σε παρεξήγησα γιατί όπως το κόβω είμαστε εύθικτοι. Αν αλλάξεις γνώμη είσαι ευπρόσδεκτος.

    mamma μη μασάς!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν είμαι καθόλου εύθικτος. μάλλον έχω κακή αίσθηση του χιούμορ. μου το λένε κι άλλοι.

    σοβαρολογούσες δηλαδή;

    πρτφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δρ Carnellio η περίπτωση είναι ανησυχητική.
    Ετοίμασέ μου σε παρακαλώ τα ηλεκτρόδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @πρτφ
    Κακή αίσθηση λένε και για μένα.
    Εγώ πιστεύω πως απλά το χιούμορ μου είναι λίγο δισκοίλιο :-P

    υγ. δεν πιστεύω να την κάνεις τώρα που έσπασε ο πάγος!

    @χ.ζ
    :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. που να πάω καλέ;
    λατρεύω το σκάκι :P

    πρτφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο άνθρωπος έγραψε μια ωραία ιστορία που τελειώνει με μια μάγισα, και 'σεις το ξεφτιλίζετε με το αριστερό σκάκι? Ντροπή σας. Μπράβο καρνέλλιο. Καλά, πάω να διαβάσω το δευτερό σκυλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή